דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוצים עניין למקצוענים 

מאת    [ 15/02/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 1866 פעמים ]

       ממש כמו בתי משפט ובתי חולים, שאתה יודע רק כיצד אתה נכנס לתוכם אבל לא בטוח איך אתה יוצא, כך גם בתחום השיפוצים. השוק הישראלי מוצף בהרבה מאוד אנשים בעלי "ידיים טובות", שאין להם מושג איך להשתמש נכון בחומרים מתקדמים ובטכנולוגיות חדישות    

כשהשיפוצניק מומחה בכל – מה זה אומר עליו?

שיפוצים הוא תחום שמקיף הרבה מאוד תחומי מקצוע שלא בטוח שהשיפוצניק שלכם בקיא בכולם:
האם זה הגיוני שהוא יהיה גם חשמלאי, גם אינסטלטור, גם טייח, גם צבע וגם נגר? האם ייתכן שהוא יבין גם במיזוג, גם בתריסים וגם ברשתות תקשורת של כבלים וטלפוניה? האם הוא איש גבס או מומחה לפרקטים? כדאי שיחליט במה הוא טוב באמת. כשהשיפוצניק שלכם עובד לבדו ומסביר לכם ש"יהיה בסדר" כי הוא כבר התנסה בכל, זה בדיוק השלב שאתם צריכים להכנס לכוננות ספיגה, ולחשוש שמה הדירה שלכם לא תהיה מוכנה בזמן ומאתיים תירוצים יצוצו באמצע.

על בחירת שיפוצניק

כשמישהו מבקש לבצע שיפוץ יסודי בביתו, כדאי מאוד שהוא יתחיל להיערך כבר בשלב התוכניות לבחירת השיפוצניק שלו. מי זה יהיה: חאפר מהשכונה או קבלן שיפוצים מאורגן? מישהו שעובד לבדו או גורם שמעסיק באופן ישיר או כקבלני משנה שורה של אנשי מקצוע המתמחים כל אחד בתחומו?

אנשי מקצוע שונים בבית אחד

קבלן שיפוצים איכותי הוא אדם בעל כושר ניהול מוכח שיודע לתזמן ולתזמר את אנשי המקצוע הפועלים מטעמו בדירה. הוא ידאג לבצע את העבודות בסדר הנכון ולתאם בין לוחות הזמנים של אנשי מקצוע בעלי תפקידים מקבילים. הוא ידאג לאפשר למספר בעלי מקצוע לעבוד בו זמנית, כל עוד תחום התמחותם אינו סותר ובא על חשבון אלו שעובדים איתם במקביל. שהרי, אם קבלני המשנה השונים ידרכו אלה על היבלות של אלה ולא יעבדו כצוות, השיפוץ לא יתקדם על פי לוח הזמנים המתוכנן ומי שישלם את המחיר תהיו אתם כמובן.

איך תדעו שקבלן שיפוצים הוא איכותי?

קודם כל תבדקו שלקבלן השיפוצים שלכם יש רשיון לעבוד כקבלן שיפוצים. בגלל שהשוק היה פרוץ, (ועדיין הוא פרוץ), נעשה נסיון של ממש להסדיר אותו באמצעות רשם הקבלנים. קבלן שיפוצים הוא סיווג מוכר ברשם הקבלנים ותמיד תוכלו להתחיל את הבדיקה שלכם משם.

דבר שני, אל תוותרו על העיניים שלכם. מעבר לכל המלצה שתקבלו, שכבודה במקומה מונח, בקשו ללכת ולבחון במו עיניכם עבודות קודמות של אותו קבלן. רדו לשטח ובידקו את טיב העבודה, את מידת שביעות הרצון של מזמין העבודה ואת מידת הנכונות של קבלן השיפוצים להעניק לו אחריות על הביצוע.

אל תחששו לשאול לגבי יכולת העמידה של הקבלן בלוח זמנים ובתקציב ואם יתברר שהצלחתם לאתר קבלן שיפוצים הנהנה ממערכות יחסים טובות עם לקוחותיו לשעבר – כנראה ששחקתם אותה.

חברת מצדה בנייה וייזום היא חברה המתמחה בייזום פרויקטים במסגרת תמ"א 38 החברה יוזמת ומנהלת פרוייקטים בבתים משותפים שאינם עומדים בתקן הישראלי לרעידות אדמה , ומציעה לדיירים תוכנית מפורטת לחיזוק המבנה והעמדתו בתקן תוך שיפוץ כללי של מעטפת הבניין ובניית תוספות שונות, שנגזרות מבדיקה פרטנית של אפשרויות ההרחבה בכל בניין ובניין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב